2 Ekim 2012 Salı

Kağıthane “House of Paper”

Kağıthane “House of Paper” ı, tamamen tesadüf eseri, çok güzel bir akşam üstü yürüyüşünün sonunda, Fransız Geçidi’ nde keşfettim. Renkli vitrini ilgimi çekti, kendimi içeri attım ve küçücük dükkanda neye bakacağımı şaşırdım.

Defterden takvime, yelpazeden magnete, bardak altlığından Amerikan servisine, afişten kitap ayıracına, takıdan thsirte ne ararsanız var. Her biri kağıttan yapılmış, tasarım harikası ürünler... Eğlenceli mi eğlenceli…

Çok aşığım diyenlere, aşk defteri!


Çalışırken sıcak-sıkıntı basanlara, pamuk şekerinden yelpaze J


Çay düşkünlerine, dantel(!) bardak altlığı J



Sordum, Nişantaşı’ nda da mağazaları varmış.
Merak edenlere bol resimli web sitesi: http://www.kagithane.com.tr/

Kendi sloganlarıyla ” Yeter ki kağıt olsun, hayatımızda olsun.”

Sevgiler,
İpek

Not:
*Bu mağazadan elim boş çıkmadım, çıkamadım. Kendime, magnetli kitap ayıracı aldım. İsmi, mutluluğa anahtar…

*Firmalar için kurumsal ürünler de hazırlıyorlarmış. Yeni yıl için düşünenler şimdiden irtibata geçiyorlarmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder